Friday, June 13, 2014

開工! 減肥!


今次要試Celebrity Slim 代餐, 有晒Milk Shake 同湯, 可以日日轉下口味.

Milk Shake 14 , 雲呢拿草莓, 焦糖 同 咖啡 各兩包, 而我最愛既朱古力味有6. Wakaka!
係咪知道要減肥既人多數都鍾意朱古力呢? 每包分量都唔少, 應該夠飽. 仲送個shake shake , 帶埋出街都好方便, 可以lunch .




熱湯就有兩種味, 什菜4, 雞肉3. 如果有磨茹味就正啦! 我既至愛. 我打算留番湯夜晚食, 怕唔飽諗住加D即食麥片, 應該捱得到瞓覺.


其實Celebrity Slim 有埋menu 教可以點食, 每日代一至兩餐, 唔食代餐果餐可以正常飲食, 有肉有菜, 只要避開粉質就OK.


為左個夏天, 忍口兩個星期!
 

No comments:

Post a Comment