Friday, July 11, 2014

健康新煮意-椰子油

近年超市的食用油花款愈來愈多, 真係唔知點㨂.

常常見有朋友睇嚴浩的專欄, 佢對健康食療都真係有D心得. 佢有講其實好多人話健康既油原來未必一定好.

橄欖油/葡萄籽油雖然健康, 但原來並不適合中式高溫煮食. 嚴浩認為中式煮法最好用 野山茶油 或椰子油, 野山茶油香港冇乜見有得賣, 椰子油就好似愈來愈普遍.


椰子油含有大量人體必須又無法自己製造的好脂肪; 而且不含反式脂肪, 加熱後不會產生有害物質如反式脂肪酸.

椰子油具有天然化學性的穩定物質,在加熱時非常穩定,不會產生有害人體的自由基,也極具抗氧化能力。但是在烹調上,溫度最好控制在攝氏175度(華氏347度)以下。
當然, 直接食用就更健康。西餐可以椰子油用作沙律油, 加到蔬菜食用. 中式食法亦可直接拌入煮好的飯或麵中. 

用椰子油以取代煮食油, 沙律油及牛油, 對心血管, 關節都有幫


很多朋友怕椰子油會有椰油味, 所以要選用冇椰油味既產品, 有得當然要用有機既品牌啦! 荷蘭品牌Royal Green Coconut Cooking Cream 冇椰油味, 歐盟出產, 品質有保証.

http://healthnaturally.mysinablog.com

No comments:

Post a Comment